AĞUSTOS

06:22

Yaz bittii.. Yani en azından yaz ayları bitti sıcaklar hala aynı.

Ağustos ayında favorilerim neler olmuş bakalım birlikte.



Ağustos=Twin Peaks oldu benim için tamamen. Diziye daha önce başlamıştım fakat Game of Thrones devreye girince ara vermek zorunda kaldım (İki dramaya aynı anda dayanamam😅) Game of Thrones konsantre sezonuyla kısa sürünce kaldığım yerden devam ettim ve bu zamana kadar izlediğim en sürükleyici dizilerden. Dizi Twin Peaks adlı kasabanın Laura Palmer adında genç bir kızın ölümünün ardından gerçekleşen olayları anlatıyor.. Yönetmeninin David Lynch olması, dizinin 1990 yapımı olması (nerede 80'ler 90'lar orada ben) ve olağandışı sahneleri zamanına göre çok başarılı işlemesi diziyi beğenme sebeplerim arasında. Körfez savaşı sebebiyle durdurulduktan sonra bir de 1992 yılında Twin Peaks: Fire Walk with Me ismiyle film olarak sinemada gösterilmiş. Ama beni asıl heyecanlandıran dizinin 25 yıl sonra 2017 yılında 3. sezonuyla devam etmesi. Oyuncuların 25 yıl sonraki hallerini ve aynı karakterleri oynarken görmek bile başlı başına bir izleme sebebi. Şu an 2. sezonun ortasındayım ve arada spoilera yakalanmadan yeni hallerine bakmaya çalışıyorum ve hem isteyerek hem istemeyerek dizinin 3. sezonuna bir an evvel başlamak istiyorum. Dizinin başlamadan önce gösterilen fragmanını da aşağıya bırakıyorum.



Kafayı Twin Peaks'le daha fazla bozmadan diğer favorilerime devam edeyim.

Bu ay açıkçası çok güzel film izlediğimi söyleyemem. Ağustos ayında Despicable Me 3 vizyona girdi fakat serinin diğer filmleri daha komikti. Bunun dışında Guardians of Galaxy 2'yi izlenebilir ilk film gibi eğlenceli.

Kozmetik favorilerim bu ay Nyx'in HD Concealer'i oldu. Bu zamana kadar kullandığım hem doğal durup hem de sağlıklı bir şekilde kapatan tek kapatıcı. Tabii kapatıcının renginin de bunda büyük rol oynadığını söylemem gerek. 3,5 (Nude Beige) numaralı rengi tam anlamıyla cildimle bütünleşiyor zaten mağazadaki görevli de en çok tercih edilen rengin 3,5 olduğunu belirtti. Tek handikapı çabuk bitmesi ama fiyatı uygun olduğu için bu da çok üzmüyor beni, şimdiden 2 kutu bitirdim 3.'yü de birazdan sipariş vereceğim :) Bunun dışında göz makyajının daha uzun sürmesi ve farın renginin daha iyi belli olması için baz arayışındaydım. Nyx'in meşhur jumbo kalemlerinden Milk rengi ile Eye Shadow Base'i arasında kaldım ama tercihim eye shadow base den yana oldu. Rengi itibariyle göz kapağıma concealar sürmeme de gerek kalmıyor böylece. Sabit tutması da gayet başarılı bazı kullandığım günler sabah sürdüğüm far akşama kadar birikme yapmadan ve uçmadan kalabiliyor. Bendeki Skin Tone rengi.


Ağustos favorilerim bu kadardı.

En sevdiği mevsim sonbahar olan biri olarak Eylül favorilerinde görüşmek üzere. 🙋


Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts